24-26 bizim doktorumuz 14 gün sonra kan ver dedi ben 12. Gün idrar testi yaptım dayanamadım 2. Çizgi silik çıktı sonra kan verdim beta 90 la hamile kaldığımı öğrendim 3. Gün embriyosuydu şuan 26 haftalık gebeyim rabbim isteyen herkese yaşatsın bı güzel duyguyu acele etme sende bekle moralini bozma