Kızlar bulantılarım çok kötü oluyor doktorum dramamine yazdı sabah akşam 2 kutu bitti şimdi sağlık ocağında yazdırdım ama ordaki doktor içmemeye çalış bunların hepsi aslında zararlı dedi günde 1 içmeye çalış dedi sonra eczaneden ilacı alırken olabildiğince az içsin iyi değil bu ilaçlar dedi. Korktum. Bilginiz varmı? Bi sorun yaşayanınız oldumu bu ilaçlardan?