Cansuz99 Kızlar 6 haftalık hamileyim malum artık yaz geliyo normalde kol tüylerimi hep sarartırdım sesu marka tüy sarartıcısınla bence ağdadan daha mantıklı geliyo bana 😊 peki hamileyken kullanılabilirmi siz hiç kullandınızmı bebeğe bi zararı olurmu 😞
FatmaNur_27 Cansuz99 canım tüy dökücü tüy sarartici hepsi kimyasal madde içeriyor. vardır zararı illaki. Kullanmasaniz daha iyi bence
Sermincev Cansuz99 bence kullanma ilk 3 ay çok önemli, bide kimyasal içerikli şeylerden uzak dur ya ağda yaptır yada başka yolları denemeni tavsiye ederim ❤️
Cansuz99 FatmaNur_27 aynen canım haklısın illaki zararı vardır bencede. Ama işte yıllardan beri hep kullandığım için bide kolda ağdaya hiç sıcak bakamıyorum hani bacağa benzemiyor yani kol daha ön planda olduğu için çıkınca kötü duruyo 😞
Cansuz99 Sermincev teşekkür ederimm 💕 bende pek kullanma taraftarı değildim zaten. Peki sizin önerceğiniz en azından daha doğal içerikli zararsız sarartıcılar varmı 😊 ben papatya suyu falan duymuştum ama
Sermincev Cansuz99 kuzucum hiç bilmiyorum ben ağdayla alıyorum hemen 2dk bile sürmüyor :))) papatya suyunu saç için biliyorum ama koldaki tüylere nasıl olur bilemem😁