Defneismam Kızlar bugün 36+0 a doktora gittik ve bebeğin suyu çok fazla azalmış beslenme de az aldıgı için çok az kilo olmuş şuan 2.600 gr😒 perşembe günü sezeryan doğum yapılacak, korkuyorum küveze girer diye dua edin olur mu
Tomrisannesi Defneismam benim m.be egimde 36 haftada 2600 dü sadcee biraz minyon olcak annesi dedi doktor.hic bı doktor da kötü bişi demedi kuvez olayı birazda ciğerlerin gelişmesine bağlı🤲🏻 Allah’ın izniyle bu birşey olmaz inşallah 🤲🏻🤲🏻🌺
Sermincev Defneismam Allah yardımcın olsun kuzucum, inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini ama 2600 az bir kilo değil, doktorların gözünde 2.500-4.000 kilo aynı kabul edilir ☺️
Suleermz Defneismam Rabbim yardımcınız olsun inşallah hayırlısı ile sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
SerraveAnnesii Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 kilosu öyle az da değil haftan çok küçük değil sağlıklı olduktan sonra inşallah küveze girmez kilo sonra da alınır 🙏🏻
Eylllllll 37 de bana da doğum dediler ama kilosu 3600 diye kızım doğdu elime bir verdiler 2500 kilo kuvezde falan da kalmadı evimize geldik şuan 16 günlük oldu bile Merak etme haftanda kilosu da gayet iyi