Gul1998___ 17 hafdaligim bugun doktor 100 de 80 kiz dedi ama detaylida daha kesin soylerim dedi acaba yanilma olurmuki?😂🤦🤭
Yesim Gul1998___ devlet. İlk kız dedi 2 hafta sonra tekrar gel bakalım demişti bende gittim işte pipi resmi verdi elime 😂😂
Kbrazcan Yesim benim 14+4 de özelde doktorum erkek dedi hemde çok net devlet hastanesi bugün 17 haftada kız dedi 🤷🏼♀️ Hangisine inanayım ya
Kbrazcan Yesim şimdi kendi özel doktorumdan geldim gene erkek diyorum ben dedi pipisi biraz küçük ondan devlet kız demiştir 24 de net belli olur dedi
Deletedmom727271 ilk hamileliğim de 20.haftaya kadar kız biliyorduk detaylı ultrason da erkek olduğunu öğrenmiştik :)