Oznry52 Arkadaslar 10 haftalik hamileyim asiri derece kabizligim var bu ilaci erken donemde kullananlar varmi sakincasi varmi acaba yardimci olurmusunuz
kayraninannesii Oznry52 merhaba bana da doktorum önerdi ama ben başladığımda 20 haftalık hamileydim. Şimdi 34 oldum hala kullanıyorum rahatlatıyor ama bi doktora danışın haftanızdan ötürü