babymoomss pandemi başladığında evden uzaktan eğitim veriyordum ve eyvah çok kilo alırım dedim. Hemen kendime bir rutin oluşturdum ev içinde her gün en az 7500 adım atıyordum şimdi dışarıda atıyorum. Çok su içiyordum ama kendimi asla aç bırakmadım. Az az ve sık sık yedim. Sabahları cevizli su içiyordum. Yoğurdun üstüne nane sumak acı biber döküp her yemeğin yanında yemeye çalışıyordum. Evlenirken 55 kg kadar düştüm. Şimdi hamileyim 58 kiloyum. Her gün bir tane sade soda içiyorum mutlaka. Yürüyüş yapıyorum ama asla aç kalmayın. Metabolizma çalışmaz. Her sabah 2 haşlanmış yumurta peynir domates salatalık zeytin yiyin. Tam buğday ekmek bı de 👍