ilknurrerdemm Hanımlar merhaba bugün kasıklarımda ufak sızı şeklinde ağrıyla uyandım 31+1 haftalık ikiz gebeliğiz . Bu durum neden oluyor olabilir doktora gitmelimiyim sizce
Gncaplt ilknurrerdemm bende burda bekleyeyim 30. Haftadayım sürekli bi sancı kasık ağrım be karın ağr var ya
twinscrn ilknurrerdemm bende 34 haftalık oldm ve iki haftadır ne çektiğimi Allah biliyor acile gdyorum polikinlige gideiyrm hiçbir sebep sunmuyorlar bana sol kasigim sol bacgimi kulnmyrm enson acil taş dusuryr olblrsn dedi kaşıkla böbrek ne alaka dedm 🤦
twinscrn ilknurrerdemm valla günlerdir ne alaka diyorum acı çekmeye devm ediyorum oluyorsa öyle bir durum hemn randevu bulup gidim