Halley38 Bugün 9haftalık olduk sabah hiçbişey yokken biranda lekelenme şeklinde kanamam oldu bugün adet günüm diğer ayda tam adet günümde böyle oldu Doktorum kanama alanı yok dedi ama hala endişeliyim aynı durumu yaşayanlar var mı?
Sermincev Halley38 ben yaşamadım ama yerleşme kanaması olabilir, ben senin yerinde olsam doktora giderdim :) inşallah bişey yoktur, sağlıkla alırsın kucağına bebişini ❤️
Irem88- Halley38 doktor sıkıntı yok dediyse inşallah sorun yoktur bazı anneler hamilelikte de adet görüyorlar her zaman ki adet miktarından tabiki daha az şekilde belki sizinkide öyle bi durumdur
Halley38 Sermincev Doktora gittim canım ama kanama bebekle ilgili değilmiş nerden geliyor bu kan anlamadım 2.hamileliğim çok endişeliyim o yüzden 😔 Amin inşaAllah sağlıkla kavuşalım bebeklerimize…
Sermincev Halley38 Allah allah ya kötü bişey çıkmasın da, regl görüyor olabilirsin, kafana takma çok inşallah düzelir ❤️
Halley38 Sermincev Kanamalarla ilgili şeyler biraz olumsuz olunca korkuyor insan 💕Tek isteğim kötü bişey olmaması inşaAllah