Arkadaşlar bebeğim hayla dönmedi geçen hafta gittim bebeğim hayla ters bu cuma da kontrolüm var inşallah dönmüştür sancılarım başladı günlük hafif hafif ağrılarım kasilmalarim oluyor cumartesi çok ağrım sancım oldu belim agrriidi yuruyemedim bile serum ve iğne oldum sizde durumlar nasıl