Kızlar 36+6 haftalığım dün çatı muayenem yapıldı, çok acı hissetmedim ama gece saat 1den sabah 4-5e kadar kasıklarımda hep sancı oldu geçmedi, bazen 3dk da 1 bazen 5dk da 1 sancı girdi hep, uyumaya çalıştım, sabah geçmişti ama şimdi de sürekli ağrıyor yürürken bile zorlanıyorum, sizce doktora gideyim mi yoksa geçer mi :(