La_Liberte Öncelik sağlık tabii ama eşim kız olmasını çok istiyordu. O bayağı sevindi bakalım☺️ Evet sizinki de kız anladığım kadarıyla🌸Bizde de bayağı video var. Daha önceki 10. haftada sonlanmıştı şimdi böyle insana benzediğini görmek fln bir değişik geliyor🥰 Sizin de sanki yanılmıyorsam kaybettiğiniz bebeğiniz erkekti diye hatırlıyorum. Bebeleri sağlıkla kucağımıza alalım. Allah bir daha dert sıkıntı göstermesin🙏🏻🙏🏻