13+5 olduk. minik bir limonuz🍋😌 çok şükür bu hafta başıyla tum bulantilarim gitti diyebilirim. iştahım açıldı. 3 aydır ne yaşıyordum, şükür toparlıyorum kendimi. balık yağı ve d vit kullanıyorum. ikisi topladi beni. hamileliğin balayına giriyoruz dostlarım inşallah hep birlikte 🤪❣