Ludmila Beni haftalık takibe aldılar. 1 hafta boyunca hem aç hem tok karnına kan veriyorum. Eğer aksilik çıkarsa szeryan günü vericek doktor. Ama şöyle de bişey var.. Önceki iki gebeliğimde de şeker çıkmıştı. Kızımı 40+3 3835 gr la normal doğum yaptım, oğlumu da 40+2 de 3820 gr la normal doğum yaptım. Şimdi bebiş 35+3 haftalık ama risk görülürse sezeryan dedi doktor. Çok ta korkuyorum sezeryandan