Canım benim çok geçmiş olsun. Sakın korkma
Bebeğin küçük gibi geliyor sana ama onlar o kadar güçlü ki. 24. Haftadan itibaren yaşayabiliyorlar dış dünyada destekle. 30 haftayı geçen gebeliklerde yaşama oranı çok daha yüksek oluyor. Şu an doğarsa yenidoğan yoğunbakimina alinir ama hic korkma Allah’in izniyle yaşar. Youtubedan bak 26 haftalık küçücük bebekler var hepsi yaşıyor 1 kilo bile değilken dogmuslar :) seninki 1 buçuk kilooo :) Bol bol dua et, doktorunu dinle. Kendini asla üzme. Haftan çok çok geri değil.