YmsGEZER Kızlar adetime göre 14+4 haftalik gebeyim ultrason göre bir hafta önde hangisi doğru bilmiyorum ama bir tane oğlum var 2.5 yaşında bunu da hep kız hissediyorum niyeyse bilmiyorum rüyalarıma kadar girdi dün doktor erkek dedi yüzde doksan yarın devlet hastanesine gdcm kız olck diye çok umutluyum bir kız bir erkek yeter diye düşündüm hep bebeğin yüzde yüz erkek deyip kıza dönen oldu mu acaba
Demirssmomm YmsGEZER bizim bir abla vardı, erkek dediler. Herşeyini mavi aldı, odasını mavi yaptı, son dakikaya kadar, birde baktılar ki kız doğdu 🙈 siz detaylıyı bekleyin bence..
YmsGEZER Zeynosmooom_1234 bnmde erkekten kız olur insallah bakalım yarın devlet hastanesi cinsiyet söyleyck mi
Mervyss Zeynosmooom_1234 canım merhaba 🌞 Bize de 11+4 de kız görünüyor kesin diyemem dedi ama ben aşırı erkek hissediyorum ya 🤣 hayırlısı Allahtan ama ultrason kağıdını gösterebilir misin
Blackcloud YmsGEZER Devlet hastanesi 20. haftaya kadar cinsiyet söylemiyor malesef. Benim bildiğim erkekte çok yanılma payı olmuyor ama kızda olabiliyor diye biliyorum. Doktorun verdiği yüzde de yüksekmiş zaten.
Gul1998___ Bende 17 hafdaligim doktor 100de 80 kiz dedi ama kesin demedi dedi ultrsanoda daha kesin soylerim anliyamadim bisey 😁
Blackcloud Gul1998___ Devlet hastanesi 20. haftaya kadar cinsiyet söylemiyor malesef. Benim bildiğim erkekte çok yanılma payı olmuyor ama kızda olabiliyor diye biliyorum. Doktorun verdiği yüzde de yüksekmiş zaten.