Hastaneye gittim hiçbir şey yapmadılar insan hayatı bu kadarmı ya pandemi hastanesi diye serum takmıyorlarmış o kadar saat boşuna bekledim bide dalga gecer gibi bayılcak gibi olursan gel diyo zaten öyleyim dedim bişi yapamayız dedi kadın doğum serum takılsın diye gönderdi yer yokmuş diye hiç bişi yapmadan geri geldim artık kusmaktan boğazım agrıyor 😢😢