Kızlar 3 gündür gecikmem var gelen giden yok akıntım temiz en son adet tarihim 26 Şubat 2 Marttan 16 Marta kadar gün aşırı değerlendirdik Eşimin İzni 17 Gündü ben çok stres ettiğim için bu ay kendime söz verdim ve nasıl mutluysak o şekilde yaşadık ovülasyon testimide yapmadım yumurtlamam olduğu zaman kahverengi lekelenmem oluyor o şekilde anlıyorum o günlerde değerlendirdik fakat kahverengi lekem bir kaç gün sürdü daha sonra 1 saatlik günlük pede sürülecek kadar kanamam oldu kesildi ertesi gün bir daha oldu kesildi ama bu bütün günü kapsamdı en fazla 2 saat diyebilirim sonra temize döndü akıntım.
Adet tarihinden bir gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı şuanda 3 gün gecikmem var adetlerimde düzenlidir o leke ve kandan dolayı gebe olmayacağımı düşünüyorum fakat bugün test yapmak istiyorum varsa çıkar mı ?
Erken gebelik mi yapayım yoksa kaset test mi başına böyle bir şey gelen varsa yazabilir mi ?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim 🙏🤍
Belirti olarak göğüs ucu hassasiyetim var birde ishal durumum vardı iki gündür düzeldi ayakta durunca belim ağrıyor adet olacakmış gibi alt karın ağrım veya kasık ağrım yok karnımda sanki yılan gezer gibi his gelip gidiyor