En sevdiğim kısım doğum hikayesi okumaktı ve bende anlatmak istedim. 24.03.2022 40+2 haftalık olduğum gece doğmuyo doğmuyo diye diye sonunda sancım geldi. İlk hamileliğimde gelen sancıyla hiç ilgisi yoktu bu çok hafifti. Dedim sabaha kadar dayanırım. Kızımı uyutmuştum. Yanında oturuyodum. Birden pıt diye bir ses geldi ve süprizz 😄suyum geldi akıyo. İlk doğumda ebeler patlatmıştı bilmiyordum hiç ama panik yapmadan üstümü değiştim. Annemide aldık hastaneye gittik. Üniversite araştırma hastanesinde takipliydim oraya gittim. Acilden giriş yaptık. Önce nst ye bağladılar sancım düzenli giriyodu 100 lerdeydi ama dayanılmayacak gibi değildi. Sonra açıklığa baktılar. Ben 5 6 beklerken 3 cm dedi. Ultrasondanda bakıp yatış verdiler. Bi yandanda habire su gidiyo. Yatış yaptım. Komple kıyafet çıkarıp önlük giydim ve nstye bağlı sancı çekmeye geldi sıra. En nefret ettiğim kısım. Biraz yürütme yok gıcık oluyorum. Zaten o yüzden ikinci olmasına rağmen doğumum zor oldu. Açıklık 6 cm olduktan sonra beni ıkındırmaya bi yandanda alttan sürekli açarak destek olmaya çalıştılar. Ama ben diyorum ıkınma hissim yok olmuyo diyorum anlamıyolar. Kalkıyım yürüyüm diyorum yok. Kızımda ıkınma hissi gelmiş üç dört ıkınmada doğmuştu. Bunu o acıyla o sancıyla bunlara anlatmaya çalışıyorum yok. Çocuk kanalda sancı geldikçe ıkınıyorum geliyo geliyo ama ben bırakınca geri gidiyo. Nefesim tükendi nerdeyse bayılacam kendimden geçtim artık. 2 saat ıkınılır mı. Bi ara sezeryana gidiyodum nerdeyse. Dedim kurtarıyım artık nasıl olursa olsun. Sonra hocaları varmış onu aradılar duyuyorum ama gözlerim kapalı kendimde değilim. Nst den Kalksın yürüsün çömelsin ıkınsın demiş de o diyince yaptılar. kalktım altımda hasta bezi vardı. Biraz yürümeye çalıştım ama dermanım kalmamış. Çömeldim tuvalet yapar gibi. Sancı girdikçe ıkındım.Çömelince artık ıkınma hissi gelmeye başlamıştı. Üç okınmada başının hissettim geldiğini. Dedim geldi düşecek. Hemen yatağa geçtim baktılar tamam çatala gidiyoruz dediler. Çatala gittik ve sancı girirnce iki ıkınmada yavrum aktı geldi. Onca eziyet bitmiş oldu. Ultrason da görünen kilosundan daha fazlaydı kilosu ve o çok zorlamış. Yinede kendi hataları da beni yürütmemek ve zorla ıkındırmak oldu. Onca çileye rağmen kesik ve dikişim olmadı. Yırtık da yoktu. Doğduktan sonra hiç bişeyin önemi kalmıyo ama o acıyı ölsem unutmam. 2. Doğum kolay olur ümidim yerle bir oldu tabi doktorun ebenin hatasıyla. Yürümüş olsam eminimki iki saate doğururdum. 3 te yatışım yapıldı 7 de doğum yaptım. Herşeye rağmen o kadar uzun sürmedi doğum. Oğluşuma kavuştum herşeyden önemlisi. Allah isteyen herkese evlat doğumu olacaklarada kolay doğum nasip etsin. 🤲🏻👶🏻👶🏻👶🏻