Yrlmz5050 29 haftalık hamileyim dün yürüyüşten sonra kasıklarıma ve belime çok fazla ağrı girdi hala devam ediyor ne yapmam gerekiyor 😒😒
ebru2871 Yrlmz5050 bende 26+6 bu sabah kalktığımdan beri belim ve kasıklarım ağrıyordu bel ağrısı zaten sürekli var kasık ağrısı uzun süre sonra ilk defa oldu sağlık ocağında ki hemşireme mesaj attım normal dedi kanama olmadığı için bi sıkıntı yokmuş
Yrlmz5050 ebru2871 peki geçmesi için bişey yapıyor musunuz, bu halimden hiç memnun değilim bişey yapamıyorum çok zorlanıyorum
ebru2871 Yrlmz5050 ben yattım belime yastık koydum belim şuan daha iyi kasıkta ağrı da hafifledi dinlenince ama kızım sürekli aşağılarda o da biraz ağrı yapıyo