Oylesine6161
Bende ilk detaylıya devlette girdim orda çarpık ayak sendromu olabilir dediler tıpkı sizin gibi bir ihtimal duruş bozukluğu diye söylediler. Tek bir yere bağlı kalmayalım dedik özel bir kliniğe gittik oradaki Perinatolog ileri derecede çarpık ayak olduğunu söyledi. Hatta sol ayağı sağ ayağına göre daha az. Genetik olarak bakıyorlar bu duruma. 1000/1 görülen bir durummuş. Doğumdan sonra alçı ameliyat ortez tedavisi görücek o şekilde iyi olucak inşallah. Birde erkek bebeklerde çok sık görünüyor dediler.