Fatma0090 Anne9283 kese gözükmesi mi benim ilk gebeliği ikizdi ama inan hatırlamıyorum ilk bitane kesem vardı Bi hafta sonra kanamam oldu gittim alttan muayene ile ikiz oldugunu öğrenmiştik
GulcanDongel Anne9283 benim gittiğim de 5 haftalikti 1333 çıkmıştı, üç gün sonra ikiz olduğu ultrason da anlaşılmıştı,bidaha da test yapmadı doktorum.
Anne9283 Fatma0090 benimde iki kese gördü ama karından baktı daha alttan muayene olmadı. Belki kan birikintiside olabilir dedi
3bebeli1kedili Benim ilk beta değerim 780 çıktı iki gün sonra 1523 kese gözükmedi bu hafta gittim üç kese gözüktü ikisi dolu üçüncü kesenin de dolu olma ihtimali olabilir dedi doktorum önümüzdeki hafta çarşamba günü gideceğim ikiz mi üçüz mü öğrenmek için 🤗