Byztrkravc Tansiyon sıkıntım var erken doğum olabilir dedi doktorum çok endişeliyim kaç haftalık kaç kilo kaç gram doğum yaptınız küvezde kaldılar mı hemen sütünüz geldi mi yardım edin 😞😞
okuyor Byztrkravc benim de tansiyon nedeni ile erken doğum riskim var. 35+0a kadar geldik. Bundan sonra doğmasını istiyoruz dedi doktorum. Ani tansiyon yükselmesi anne için de bebek için de riskliymis. Hepimiz için hayırlısı olsun.
Ays_cskn Byztrkravc ilk gebeligimde ayni sorunu yasadim 37+0 da dogum gerceklesti 3 kilo 190 gram dogdu oglum kuvoze ertesi gun sarilik degeri sinirda oldugu icin girdi bir gun ısın aldikdan sonra taburcu olduk
blueberyy00 Byztrkravc 30 haftadan beri erken doğum riskm vardı 36+4 kadar dayandık vedogum oldu 5 gün solunumu hafif sıkıntılı çıkmısti oksijen desteği aldı 6. Gün evimize geldik
Byztrkravc okuyor benim daha 33 haftalık çok küçük 😞kaç kilo şimdi canım çok geçmiş olsun benimkide ole dedi ikimiz içinde riskliymiş
kubra3rkan Byztrkravc bende 34 haftalığım, 1670 gram bebeğim kilo alımı inanılmaz yavaşladı. Benide 15 güne kadar doğuma alacaklar, çok üzgünüm. Sizin kaç kilo
okuyor Byztrkravc şu an 2300. Benim 33. Haftada nişanım geldi. 35+0 ama hala doğmadı. Sonrasında hayatı tehlikeye girecekse eğer erken doğmasi daha hayırlı, hiç kendinizi strese sokmayın. Hayırlı olanı dileyin.
Byztrkravc Ays_cskn inşallah benim bebim de o zamana kadar sabreder☹️Maşallah canım Allah bağışlasınnn 😘
Ays_cskn Byztrkravc saol canim insallah saglikla kavusun yavrunuza simdi 2. Gebeligim tedbir amacli coraspin verdiler ona basliycam insallah bunda yasamam
kubra3rkan blueberyy00 bebeğiniz anne karnında geri miydi peki? Mesela siz 34 haftalıkken bebeğiniz karnınızda hafta olarak geriliği mevcut muydu? Kaç kilo doğdu?
okuyor Gzm23 iki hafta önce en çok 15 oldu. İlacın dozunu artırdık. Geçen hafta en çok 14 oldu. Bu hafta daha iyiyim. Genelde 13.
kubra3rkan Byztrkravc kilosu çok çok iyi korkmayın, bakın benim 1670 gram küveze girecek net diyorlar. Çok üzgünüm ve kilo almıyor kan akışı yavaşladı
Gzm23 Byztrkravc benlm de tansiyon sorunum var maalesef çok yüksek değil ama oynuyor sürekli cuma anestezi doktoru ile görüşcem sonuçlara göre pazartesi doğum olacak
Byztrkravc Gzm23 hayırlısı neyse o olsun hepimizin hakkında moralimizi bozdukça da tansiyon oynuyo ama elimizde de değil ki
CanselUrgnc Byztrkravc benim birden suyum geldi 32+2de doğum yaptım 25gundur bebeğim kuvezde sütüm makine sayesinde geldi
Byztrkravc kubra3rkan ben de pazartesi tekrar gitcem girmez belki canım bol bol muz kaşar ceviz pekmez falan ye bakarsın kilo alır birden Allah’ın izniyle Allah büyük dua edelim birbirimize de