Zeynepkaman Merhaba kızlar 🌸 devlet hastanesin de şeker yüklemesi yaptırıcam bunun için kadın doğum polikliniğine mi yoksa dahiliyeye mi randevu almam gerekiyor ? Ben kadın doğum diye biliyorum bir kaç kişi dahiliye diye söyledi size sormak istedim
FHKK Zeynepkaman kaç haftalıksın canım kadın doğuma randevu alacaksın doktor belirler kaç gram alacağını zaten
Smyye1B Zeynepkaman Özel takipliyim şeker yüklemeyi devlette yaptırdım kadın doğuma gittim doktorum Bi kağıt vermişti onu gösterdim direkt Yönlendirdi doktor.
Zeynepkaman FHKK 23 haftalığım . Normalde özel takipliyim ama şeker yüklemesini devlette yaptırmak istiyorum özelde ki doktorum 75mg yaptırmamı önerdi