Tontikannesi DerinMavii ben yapıyorum sık sık güvenilir ürünleri güzel sadece bazen beden konusunda sıkıntı oluyor
Minnacksevdack DerinMavii minicity ‘ nin her ürünü kaliteli değil maalesef ki. Ankara’da olduğum için mağazasına gidebiliyorum. Ama çok az şey alabiliyorum. Uygun ama biraz kalitesiz geliyor bana 🤷🏻♀️
Cansut DerinMavii bende yaptım alışveriş ama ürünlerin kalıpları çok dar.. ne alacaksanız 1 2 beden büyük alın derim ama çekme vs yapmıyor.
zumra123 Minigindunyasi canım bugün geldi istediğim kıyafetler ben çok beğendim pamuklu ve esnek kumaşlar yumuşak kullanıma uygun ben 3-6 ay almıştım iyiki de öyle yapmışım yeni doğduğunda olur diye tahmin ediyorum
Afro-dit DerinMavii bende alışveriş yaptim denemek için kaliteli güzel geldi ama bedenleri küçük ona göre alacaksaniz alın