Fndrgn Bugün doktora gittik 9. Haftadayiz doktor bebeğin karın üstü dokusunun oluşmadığını 12. Haftaya kadar olusmazsa bazı testler yapması gerektiğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı