Çok üzgünüm arkadaşlar bugün kalp atışı için bir heyecan la gittim ama nasip olmadı.geçen hafta gittiğimde ultrason da gözüküyor kalp atışı ama duyulmuyordu 6 haftalık tı. Bu hafta duyarım diye gittim ama 6+4 te kalmış ve kalp atışı çok az dedi duymadım. Kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyordum bütün ilaçları Bırak dedi artık kullanmana gerek yok dedi muhtemelen kalbi duracak dedi haftaya gel durmuşsa kürtaj yaparız sonra genetik tarama testi yap dedi . Bu benim 3. Sağlıksız gebeliğim diğer 2 Side aynı 3. De olduğu gibi bu haftalarda yani 8 hafta diye gidip 7. 6. Haftalarda kalıp kalp atışları durmuşlardı test yaptım kan pıhtılaşması var dedi iğne kullandım bu 3. Ye yine aynısı oldu ne yapacam bilmiyorum artık böyle durum yaşaayan var mı ne testleri yapmam lazım ne yapmam lazım bilmiyorum çok kötüyüm 3. Kürtajım olacak çok üzgünüm…