Fndrgn Bugün doktora gittik 9. Haftadayiz doktor bebeğin karın üstü dokusunun oluşmadığını 12. Haftaya kadar olusmazsa bazı testler yapması gerektiğini söyledi böyle bir durum yaşayan var mı
tazebiranne_hg04 Fndrgn canım benim tanıdığım hamileliği full kanamalı geçti çarşaflar falan öyle bebeğe kırk tane sorun buldular sırt derisi oluşmamış sakat doğar kafasının yarısı yok içine göçük ama doğdu sapa sağlam her zaman doğru olmuyor sonuçlar
Esrergc Fndrgn daha çok küçük belli bir haftaya gelince doktorunuz sizi ayrıntılı ultrasona yonlendirir ozaman içiniz rahatlar bizede açık sipina bifida dediler şükür birşey çıkmadı ayrıntılı ultrasonda
Fndrgn İnternetten de baktım 12 haftaya kadar yolu var diyor ama işte annelik böyle durumlarda daha net anlaşılıyor sanırım teşekkür ederim biraz olsun içim rahatladı çok sağol ❤️