mrskorkut Merhaba anneler Son adet tarihim 21 Şubat evde en uygun diyeceğim ucuz testlerden biri vardı adetim 6 gün gecikti bi yapayım dedim çok silik var gibi ama anlamadım sizce var mı ben mi yanlış görüyorum 😅 https://www.hizliresim.com/k9apbul https://www.hizliresim.com/8djud24
mrskorkut ipekveatlas yaaaaa gerçekten mi ayyyy evde de bi bebişim var ona kardeş mi geliyor yani ayyyy 😅😅🤲🏼🥰😍
ipekveatlas mrskorkut insallah vardır canım hayırlısı olsun silik çizgi ilk 5 dakikada mı çıktı? en doğru sonuç kan vermek o zaman anlarsın hadi hayırlısı olsun
Burc35 Minik1Civciv 48 saatte 2 katına yakın olması bekleniyor demişti doktorum hatta hep aynı saatlerde vermemi istedi umarım güzeldir sonuçların 🙏