Buse2607 Merhaba Beylikdüzü kolan hastanesinde Çiğdem solmazgule giden oldu mu acaba giden tavsiye ediyor mu?
3bebeli1kedili Buse2607 ben çiğdem hanıma gidiyorum yaklaşık 4-5 aydır şimdi hamileyim üçüz bebek bekliyoruz hayırlısıyla. Çok tatlı çok sevecen biri çok pozitif ben açıkçası daha önce kötü tecrübeler yaşamış biri olarak çiğdem hanımdan çok memnun kaldım