Hanımlar bebeğim ters olduğu için sezeryan olucaktım bugün gittim çok şükür artık gün verdiler. Perşembe günü öğlen yatış yapıp cuma günü yani 40+0 da ve 1 nisanda doğurcam Allah izin verirse bebişim de 3.500 kg ne olur bu postu gören herkesten dua istiyorum sağ sağlim bebişimi kucağıma alayım 🙏🤲🥰