Bugün kontrol vardi gitim İkili testi niçin yeni olduğu için anlamıyorum benim doktor da ne birşey diyor ne güzel anlatıyor iki hafta sonra gel dedi test için dedi ben bı gebelik gene yaşadım çok oyaladı amilyat oldum sonra iki defa gene oldum başka şeyler çıktı 😪