Pazartesi günü beta hcg 50 çıktı cuma günü ise 196😵💫 Yarın birdaha gidiyorum kızlar sizce yükselmişmidir? Regl günümden nerdeyse 4 5 gün önce yakaladım hamile olduğumu ve reglim 5 gün gecikti şuan. Beta hcg inşşşah yükselmiştir ve inşallah hamileyimdir. Dua edin🙏🏼