FHKK Aynı sorunu bende yaşıyorum, 12+3 günlükken doktorum %51 erkek dedi, anneme geldim memlekete bi de özele burada gideyim belki cinsiyeti öğrenirim dedim, doktor %100 erkek dedi, sonra devlette çok iyi bi doktor varmış cinsiyeti kesin söylüyormuş ona gideyim dedim kız bu dedi, herkese de söyledim oğlum olacak diye, 16 haftalık olduk net bir şey yok, ilk kızımı 12+3ken öğrenmiştim ama ikinci ti öğrenemedim, detaylıyı bekliyorum artık sağlıklı olsun da gerisi mühim değil 🤲🏻❤️