Mubbzkr ah bende bu sabah oldum burnum çeşme gibi akıyor , ateşinin olmamasına dikkat et canım , hamilelikte ateş iyi değil diyorlar. 29. Haftadayım daha öncede grip oldum hiç bişey kullanmadan atlatmaya çalıştım yine öyle geçirmeye çalışacağım, bol su içip , meyve tüket , bal ye ara ara gün içinde. Birde ılık duş. Daha da ağırlaşmadan gripten kurtulalım inşallah