Kızlar bu benim 3 çatlatma iğnem ilk iğnemde gebe kalmıştım ve 8 HAFTALIKKEN düşük yaptım 7 ay geçti üstünden şimdi 4. Yapışım ve bu iğneleri yaptıktan iki hafta sonra hamile değilsen adet görmen lazım ve ben olmadım geçikti ilk iğnemde karşılaştım bu durumla bi hafta arayla hastaneye gittik yok negatif denildi bi hafta sonra tekrar gittiğimizde gebelik var denmişti inşAllah böyle olur diye umuyorum. 🙏🏻 Sizinde düşünceniz varsa yada başınızdan bu tür şeyler geçtiyse bekliyorum yazın 🌸💜