Handannn35 25haftalkk gebeyim ömrümde ilk kez uçuk çıkardım. Dudağmn kenarında kabuk bağladı ama çenemin altıda şişti nasıl geçer bu napmam lazım bebeğe bi zararı olurmu korkuyorum 😬
MerveeD Handannn35 uçuğun bebeğe nasıl bir zararı olsun kızz Bendede olmustu ilk zamanlarda korkma bsey olmaz nemlendirici filan sür kuru olunca sürekli kanıyor
yeliz007 Handannn35 zararı yoktur canım benim 1 ay önce çıkmıştı ve bu sabah yine çıkmış tahta kaşığı ısıt uçuğunun üstüne bastır mikroplar yansın
Gulsahkarakus Handannn35 off doktorunuza sordunuz mu ben de uçuk oldugunu düsünüyorum devasa büyük ici dolu bisey cıktı. Dr a sormadım da uçuk enfeksiyonu bebeğe gecer mi hic bimiyorum korktum cok. Siz sordunuz mu doktorunuza
Zuhalsebu Daha 4 aylığım 3 kere çıkardım bende hep çıkar😂 doktor krem kullanma dedi başka da bi zarar filan söylemedi ama krem sakın kullanma nemlendir sadecee
Handannn35 Zuhalsebu şu uçuğa nedn krem sürülmüyo anlamdm banada doktr sürme dedi ama vajinal mantra krem fitil hepsni veriyolr uçuğa hiç bişi yok doğl yöntemler anca 2hfta oldu dha yeni geçti sayılr o da kabuk bağlıyo kanıyo tekrr bağlıyo
Ceyda94 Handannn35 benim genelde vücut direncim düstügünde cikar maalesef. Dogal sirke ve bal karisimi yapip sürmeyi deneyebilirsin, bende ise yaramisti☺️
Handannn35 Ceyda94 evet onun yaptm iyileşti artk bende haytmda ilk kez çıkardm o da dedğnz gibi bağşklğm düşük çok hasta oldm üst üste ondn sanrm şuan iyileşti ama kanayıp kabuk bağlıyo devamlı tam ağz kenarı açma kapamamla kanıyo