gozgozanne zaten birde düşük riskim vardı sürekli dinleniyordum, kendimi zorlayacak işler yapmadım, ev süpürme vileda v.s sadece etrafı toparlayıp arada yemek yapıyordum. Yukarı çıktığını öğrenmeden 1 hafta 10 gün önce doktora gitmiştim aşağıda yukarı hiç çıkmamış demisti, diğer sefer gittiğim de ise birden yukarı çıkmıştı, İnşallah darısı sana canım ✨