Sevvalkaya ben 1 tane 10 2 tane 5 li aldım. Ama şimdiki aklım olsa 3 tane 5 li alırdım yanına kalan parayla 2 3 tane penye battaniye alırdım çünkü 10 lu hastane çıkışı çok gereksiz bence. Benim aldığımın içinde bi iç zıbon 1 kısa kollu 1 uzun kollu zıbın var ağız öendili falan ayrıca alınıyor 10 lu almaya gerek yokmuş sonradan fark ettim 3 zıbında fazla yani