Benimde ilk kizimda dogum yaptim hastaneden cikarken tsh yuksek oldugunu soylediler,sonrasinda endokrin cocuk dr goturduk ilac baslatcakti.hic icime sinmemisti ilac acikcasi kucucuk yenidogmus bebege.sonra arastirdik baska tanidigimiz bir cocuk doktoru yenidoganlarda bu olabiliyor 1 hafta 10gune kendiliginden duser ,dusmezse ilaca baslayin dedi.ve 1 hafta sonra tekrar baktirdik gercekten tsh degeri normal degere dustu.iyi ki ilaci kullanmamisim yani.siz de takip edin bence 1 hafta 10gun sonra tekrar bakilsin eger yine yuksekse o zaman doktor ztn mecbur ilac verecektir