Merhaba kızlar benim 2 düşüğüm oldu pıhtılaşmam da var.3.de oksapar 4000 mg kullandım 35.haftalık hanileyim doktor doğumun ne zaman olacağı belli olmaz diyerek 37 de bırakmamı söyledi. Başka bi doktor da doğuma kadar kullanacaksın demişti. Ben doğumu yapmayı düşündüğüm doktor bırakmamı söylediği için endişeleniyorum bırakırsam bebeğe bi şey olur diye. Kan sulandırıcı iğne kullananlar doktorunuz size kaçıncı haftaya kadar dedi veya önceden doğum yapanlar bıraktınız mı doğuma kadar devam ettiniz mi yazarsanız çok mutlu olurum 🙏