DAMLABERBER şeker yüklemesi testini tabi ki de yaptırın. Şeker yüklemesi yapılmıyor zaten sadece gebelikte diyabet var mı diye testi yapılıyor. Yoksa normal hayatınıza devam ediyorsunuz, varsa buna göre beslenme diyeti uygulanıyor. Yaptırmazsanız da gebelik şekeriniz varsa bu ani bebek ölümlerine yol açabiliyor. Basit bir test sadece çok vaktinizi almaz. Bende yoktur diyip riske atmayın derim.