Sevvalkaya Bebek ilk doğduğunda 10 lu hastane çıkışı mı kullanılıyor yani tam anlamadım neye göre almalıyım 5 li olanlar yedek mi sayılıyor aydınlatır mısınız
Denizvegokyuzu Sevvalkaya hemşireye verilmek üzere 10lu hastane çıkışının tamamı kullanılıyormuş alt-üst takım iç zıbın şapka eldiven battaniye yeterli oluyormuş ben 10lu aldım 2 parçasını ayırdım yedekte dursun diye ☺️
esratmbs Sevvalkaya battaniyen varsa 10 lu alma canim 5 li yeter icine zibin katarsin 5li takimin gerci zibinli 5li hastaen cikisi olanlarda var yetti gitti
Sinemnur55 Ben ilk doğumunda 10 olanlardan aldım ama bu sefer 5li olanlardan alıcam bence 10lu olanlara hiç gerek yok ayrıyetten battaniye ve zıbın zaten alınıyo onun dışında 5li setlerde de alt üst şapkası ve eldiveni zaten yeterli oluyo