ozlemkostuk 37+1′de bizi erkenden selamladı canım kızım, son anda sezaryen ile gelmeyi tercih etti, nstde taşikardi görüldü ve kordon dolanması yaşadık, sonuç olarak şu an yan yanayız ya başka bir şeyi düşünmüyorum 🙏🏻❤️😍
ozlemkostuk Yigitinannesiyim çok teşekkür ederim, dün akşam geceye yakın çamaşır makinesine çamaşır atıyordum suyumun geldiğini fark ettim hemen doktorumla iletişime geçtim hastaneye gitmemi ve ebeler tarafından kontrol edilmesini söyledi geldiğimde açıklığıma bakıldı 4cm açılma vardı ama nstde taşikardi görüldü 180lerden 110lara düşüyordu aniden böyle olunca doktorum normal doğum olmayacağını bebeği kaybedebileceğimizi mesuliyet almadığını istersek imza almak zorunda olduğunu söyledi biz de bebeğimizi kaybetmemek için sezeryanı kabul ettik ve doğum sırasında kordon dolanması olduğunu da gördük, sonunda sağ salim doğdu her şeyi atlattık ve yan yanayız ya ona bakıyorum sadece 🙏🏻💕