Anne9283 Kızlar 6 haftalık hamileyim doktora gittim 2 kese görünüyo ikiz olabilir ama net değil dedi sizde de böyle oldu mu ikiz deyip sonra tek bebeğe dönen oldu mu
Ormanmeyveli Anne9283 Bazen görülen 2. Kese su birikmesi olabiliyor o yuzden en net 9 ve 10. Haftada belli olur
biranneeeeeee Anne9283 ay bende 6. Hafatada şüpjelendi 7.hafatada gittim yok dediler 10.hafta tekrar olabilir dedi. Cuma yine gitcem kafayı yemek üzereyim zaten ikiz beni korkutuyor yapamam diye bide bu belirsizlik mahvetti beni :(
Anne9283 Anne9283 evet ben de net iki kese gördüm ekranda zaten doktor kan da olabilir dedi birde diğeri sağlıksız duruyo dedi ama bakalım alttan muayene edecekler bide
biranneeeeeee Happymami tekrar ne zaman gittin tek kese diyince. Bide benim ilkinde normal bebek netti yanında küçük bişey var dedi senin kese boş muydu
Happymami biranneeeeeee 2 sinde de daha bebek yoktu sadece kese vardı 7+4 de gittigimde tek kese tek kalp atışı vardı doktor demişti zaten yok olabilir diye
biranneeeeeee Anne9283 yanında küçük bişey var dedi ilk önce sonra 7.hafta tekrar gittim ikiz mi diye bu diğeri kese değil mesane devamı dediler. 10 hafta yine Bi şüphelendiler kafayı yemek üzereyim
Anne9283 biranneeeeeee valla bende şuan öyleyim ama sizde küçük bişey demiş bende resmen iki büyük kese vardı
biranneeeeeee Happymami ha anladım canım. Bende 12 haftalık bakalım ne diyecek doktor aşırı stresliyim
biranneeeeeee Anne9283 sende de mi ikiz korkusu var😂kız ben 11 haftalığım hala net bişey söylemiyorlar yüzde 50 yani belki benimde var şu an
biranneeeeeee Anne9283 yaaa geçmiş olsun. Bakalım benim me çıkacak cuma günü allahım gönlüme göre verir inşallah :(