amined Kızlar yarın 39 w lik oluyrm 2 parmak acikligim ve sancı var doktor en gec cuma günü doğum başlar demişti dün akşam fatma ana eli otunu isladm duasını okudum erken değil dimi?
znurstnKaraca amined bence erken değil o açıldıkça açılmanızda olur ben Doğumdan bir gün önce koyup içmeye başlamıştım ertesi gün doğumum oldu doğumhaneye inene kadar hep içtim açılmamda hızlı olmuştu😊