Kbrazcan Arkadaşlar özelde ki doktorum 14+3 de çok net olarak erkek demişti bugün 17+5 devlete geldim kız dedi 🤦🏼♀️ Hangisi doğrudur ya başına gelen var mı 🤣 Özelde ki doktoruma çok güveniyordum aslında çok şaşırdım o yüzden
Eceguldemir55 Kbrazcan ilk hamileligim de başıma gelmişti 😁 13 haftalık özel de net erkek dedi doktor . 15-17 devlete gittim kıza benziyor dediler. 20 de detaylıya girmiştim yine özel hastanede orda netleşti erkek olduğu 🙃
Bir_abla Kbrazcan 17 de daha büyük o yüzdne kzııdr muntmeln 15 e madar klitoris pipi gibi görünebiliyor
Kbrazcan Zeynosmooom_1234 ahahha🤣 ee gitmediniz mi bi daha ben dayanamam bi daha özele giderim yarın valla 🤣
Deletedmom727271 ilk hamileliğim de benim başıma gelen olay çok benzer olmasa da 😂😂 detaylı ultrason u bekleyin bence 😊
Hsgldin3 Deletedmom727271 canım detaylinin değişme ihtimali varmı acaba bana erkek kesin dedi detaylida sonra başka doktor 27 haftada kıza benziyor dedi benim kafa karışık
Deletedmom727271 Kbrazcan detaylı ultrason 😂😂😂 benim hem özeldeki doktorum hem devletteki doktorum ikisi de kız demişti 20.haftaya kadar ama detaylı ultrason da erkek olduğunu öğrenmiştik sjssj😂😂😂
Kbrazcan Deletedmom727271 ay çok merak ettim Ya bir kızım var tabi sağlıklısı olsun ama farklı cinsiyeti olunca da sevindik özelde ki doktoruma da güveniyordum kesin olmasa demezdi diye düşünüyorum
Deletedmom727271 Kbrazcan bu hamileliğim de de özeldeki doktorum 14.haftada kesin erkek dedi mesela. 30 haftalığım hala değişmedi detaylı ultrason da da erkek dendi. özel pek değişmez bence canım doktor da önemli tabi 😊 ama sen yine de emin olmak için ya bir daha ki kontrolü bekle yada detaylı ultrason u 😊😊
MuberraK Kbrazcan banada kız dedi doktorum özeldeki bariz gösterdi bacak arasını ramazandan sonra devlete gidicem eğer erkek derse tekrar özele gidip baktıracam😄 burdaki yorumlardan gözüm korkuyor bi Türlü hiçbir cinsiyete odaklanamıyorum 😄
Kbrazcan Eceguldemir55 yaaa benim de öyle midir acaba özelde ki daha doktoruma gittim devletten sonra ben yine erkek diyorum dedi çok merak ya
Kbrazcan haklisinesracim özelde ki doktorumdan geldim şimdi gene erkek diyorum ben pipisi biraz küçük ondan kız demişlerdir dedi 24 te net olur dedi hatta biraz gösterdi bak işte burda diye ama resim gene vermedi 😀
Kbrazcan haklisinesracim ama kimseye vermiyor doktorum öyle bir resim çok resim veren bi doktor da değil tek bi tane resim veriyor
Anne88 Kbrazcan https://ibb.co/B4kW8PF böyle pipi resmi olunca veriyor benimde 13 haftalık umarım Degismez😆
Gul1998___ Bende 17 hafdaligm doktor 100de 80 kiz dedi ama kesin birsey soylemedi detayli ultrsanda daha kesin soylerim dedi acaba deyisrmiki😂🙄🙄
Ozbek2545 Kbrazcan benimde aynı böyle oldu erkek dedi doktor kesin sonra devlete gittim sancım oldu kız dedi doğduğunda bebeğim ilk sorduğum soru kız mı erkek mi oldu erkekim oldu
gorky 3.aylarda yanılma payının olduğunu 4.ayda daha net bir sonuç çıktığını düşünüyorum . Banada 12.haftada erkek demişti ama göbek bağınıda görmüş olabiliyorlar 16.haftada kızım olacağını öğrendim ☺️