Kzlbse bende hep diyordum hamile kalırsam asla içmem falan diye hamileliğimden şüphelendiğim zamanda içiyordum ama test yapana kadar içerim en azından çıkarsa bırakırım diyordum. Birgül yürüyüş yaparken paketimi düşürdüm ve fark edip dönüp aldım. Sonra tekrar düşmüş ve dedim ki bu bi işaret sanırım 😅 almadım ve akşamına test yaptım. Ondan beridir ağzıma hiç sürmüyorum 10 haftalık gebeyim. Dışarıda kokusu falan gelince de aşırı rahatsız oluyorum. Ama dizilerde filmlerde görünce bi canımda istiyor. Herşey beyinde tamamen ve bebeğini düşün sabret sonra istersen yine içersin ama bunu ona yapmaya hakkın yok ☺️ ❤️