Ben keseyi bile göremedim kanda 211 çıktı sadece 🥲 ama hiç endişe etmiyorum. Bence bebeklerimiz var. Sadece biraz nazlılar 🥰 belki biraz geç göstermek istiyorlar kendilerini. Sabredelim inşallah kalp atışlarını da duyarız görürüz de her şeylerini. 9 ay sonra da sağlıkla kucağımıza alırız 🥰🥲