Oguzhanberraselina Ben 23+4 🕊🐣 60 kg yani hamile kalmadan 50 kg dım toplam 10 kg almışım fazla mi sizce? 🤗 Sizler ne durumdasınız?
Tatlisannedilekk Oguzhanberraselina 20+3üm 3buçuk kilo almışım😥 iştahım çok açıldı bu aralar hiç doymuyorum
Erayhilal Smyye1B 27 haftalikken +5 kiloya cok dediyse ben baya baya almisim 29 haftalikken ben 15 kilo almıştım 😀 suan 32 nin içindeyiz toplam 16 almışım
Sukurefem Tatlisannedilekk bende 20+1 im bende doymak bilmiyorum asiri yemek yemek istegi oluyor bende de normal demek ki bu durum
Nuraymehmet Tatlisannedilekk bnde 20+3 um 56 ile kalmistim 59 um suan birden aldim daha dgorusu son iki ayda aldim kiloyu ck hareketliyim cok su iciorim surekli yuruyus yapiorum ama alıyorum..😒
Gizem_zk Oguzhanberraselina 38+5 haftadayim 62 kiloyla hamile kaldım ilk 3 ayın icinde 58 kadar düştüm smdi 75 oldum 13 kilo aldım oğlum 3500 gr bakalım inşallah doğum sonrası verebilirim 😃
yasemineymenarin Oguzhanberraselina ikinci gebeliğim 83 ile hamile kaldım 79kiloya düşmüştüm 5inci aydan sonra kilo almaya başladım 88kiloyum 29+3 haftalık hamileyim
Quadera Sarikan93 ya bende 31+2 deyim 5 kilo almışım. Böyle az kilo alan birini görünce çok mutlu oldum. Çok korkuyorum bebek gelişmeyecek diye.
Ayse_35 Oguzhanberraselina 26+2 bende 10 kilo almıştım hemşire doğuma çok var dikkat et ekmeği azalt dedi. Bende ekmeği kestim. 38+1 olduk toplam 15kilo almışım. Dikkat edilmese kilo alınıyor, ben ki kilo almam diyordm, bir güzel kilo alınıyor yani😁
Oguzhanberraselina Ayse_35 ya bende normalde 50 yine görmez insandim kilo alincada açıkçası sevindim bunyem hiç kilo almiyor toplam da 10 kg almışım 😇
mavisssss16 Mrvtdmr 14.haftaya kadar 3 kilo verdim 53 ten 50 ye düştüm şuan 15.hafta 1 kilo geri almışım 51 😁
Cakmaafrodit Julide_01 benimde bozuldu ama tam tersi millet az kilo almış ben daha 14 haftalığım 3 kilo aldım reva mı bu ya🙄🙄